Zwrot towaru

Nasze dane kontaktowe do zwrotów i wymian:
info@belveder.com.pl lub +48 530 653 794.
Adres:

Sklep internetowy
Aleksandra Kwiatkowska

osiedle Bolesława Chrobrego 6
78-300 Świdwin

Każdy zakupiony u nas towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Termin ten wydłużyliśmy dla naszych klientów z ustawowych 14 dni.

jak zrobić zwrot

Warunkiem szybkiego rozpatrzenia  zwrotu towaru jest:

  1. uzupełnienie formularza zwrotu (może być dowolny formularz pobrany z internetu)
  2. wysłanie nam produktu wolnego od śladów użytkowania, w tym zapachu, śladów w wewnętrznej części

Od 2023 roku. Zgodnie z Ustawą konsumencką “paragon” nie jest niezbędny do przyjęcia towaru na zwrot (ale będziemy wdzięczni,  jeśli dostarczycie go Państwo wraz z formularzem)

Adres do wysyłania Państwa zwrotów i wymian:

Sklep internetowy
Aleksandra Kwiatkowska

osiedle Bolesława Chrobrego 6
78-300 Świdwin

można także wysłać zwrot na Paczkomat SWN03M, ul. Połczyńska 20A

 

Zgłoszenie odnośnie chęci zwrotu należy najpierw wysłać mailowo na adres: info@belveder.com.pl lub zgłosić telefonicznie pod numerem:  +48 530 653 794.
W odpowiedzi obsługa poinformuje Państwa o zachowaniu 30 dniowego terminu na zwrot towaru, oraz przekaże adres do wysyłki i formularz zwrotu do wypełnienia. Formularz należy wypełnić czytelnie i wskazać poprawny numer rachunku bankowego do przelewu. Po otrzymaniu przez nasz magazyn produktu, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 5 dni.

 

Wymiana towaru

Produkt nowy można wymienić na każdy inny nowy produkt z naszego sklepu w przeciągu 30 dni, licząc od daty odbioru paczki. Warunkiem wymiany towaru jest odesłanie nam zakupionego produktu w stanie niezmiennym, bez śladów użytkowania, woni perfum, zapachu dymu, czy śladów wewnątrz. Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą, prosimy najpierw o kontakt z nami pod adresem mailowym:
info@belveder.com.pl lub
pod numerem telefonu: +48 530 653 794

Adres do zwrotów i wymian:
Sklep internetowy
Aleksandra Kwiatkowska
osiedle Bolesława Chrobrego 6
78-300 Świdwin

Koszt wymiany produktu, związany z ponowną wysyłką ponosi Klient.

właściciel,
Aleksandra Kwiatkowska