Szanujemy Państwa zakupy

Jakość obsługi to także sposób opakowania i zabezpieczenia. niestety wiele sklepów o tym zapomina, wkładając zamówienia Klientów w foliowe worki czy używane opakowania. Tak przygotowana wysyłka nierzadko dociera do odbiorcy całkowicie zdewastowana, a co gorsza z uszkodzoną zawartością.
Uważamy, że najwyższa pora zapomnieć o:

1. Tanich foliowych kopertach do pakowania
2. Braku zastosowania folii zabezpieczającej w środku
3. Braku informacji o numerze nadania przesyłki

standard opakowania
W wybranych produktach “PREMIUM” stosujemy tylko bezpieczne opakowania. Usztywnione kartoniki, które znakomicie chronią zawartość paczki. Bezpłatnie otrzymają Państwo również eleganckie torby ekologiczne na ramię, idealne na zakupy. Tak opakowane produkty są zawsze oznaczone w treści opisów.

 

szyta galanteria
Produkty z Certyfikatem Rękodzieła

Sklep Belveder wyznacza nową jakość w kategorii opakowania zakupów. U nas z pewnością nie uświadczą Państwo tanich rozwiązań, które narażają Klientów na niepotrzebne nerwy i dyskomfort związany z wymianą uszkodzonego produktu. Oto jak przebiega proces przygotowania przesyłki od momentu wpłynięcia zamówienia:

  1. Kontrola jakości wykonania – przed przekazaniem do wysyłki, każdy produkt przechodzi ponowną weryfikację jakości. W szczególności kontrolę suwaków, pasków, klamer zamykających.
  2. Procedury formalne – wystawianie dokumentów gwarancyjnych do zamówienia: faktury, lub paragonu oraz certyfikatu.
  3. Proces pakowania – do zabezpieczenia Państwa zakupów używamy usztywnionego kartoniku z trójwarstwowego papieru odpornego na odgniecenia.
  4. Dodanie elementów gratisowych* – jak eleganckie torby ekologiczne z logiem Marki Belveder, wykonane z bawełny organicznej w czarnym kolorze, zakończone uchwytem na ramię. W tej formie znakomicie sprawdzają się jako praktyczna torba na zakupy..
    *torby ekologiczne występują w wybranych produktach marki Belveder i są wyszczególnione przy każdym opisie produktu.
  5. Zamknięcie procedur przygotowania zamówienia i wysyłka informacji do Klienta na adres e-mail podany przy zamówieniu

 

proces pakowania
Jakość, Zaufanie, Renoma – na każdym etapie zamówienia

W dniu nadania paczki otrzymają Państwo od nas na maila zawierającego:
– numer listu przewozowego
– nazwę firmy kurierskiej, za pośrednictwem której nadano przesyłkę
– oraz numer telefonu do obsługi sklepu w przypadku problemów z doręczeniem

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni pracujące, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00

 

 

 

 

 

 

Serdecznie zapraszam do zakupów,
specjalista ds. obsługi klienta
Aleksandra Kwiatkowska