naprawa galanterii
Posiadamy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz stały dostęp do elementów zamiennych

 

1. Co najmniej dwuletnia gwarancja sklepu

Wszystkie zakupione u nas produkty, zarówno marek własnych, jak i zewnętrznych objęte są conajmniej dwuletnią gwarancją sklepu. Jest to okres w którym każdą zakupioną rzecz przyjmiemy od Państwa po uprzednim zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym.

 

2. Dożywotnia gwarancja dla produktów premium

Wybrane produkty marki Belveder objęte są dożywotnią gwarancją sklepu. To oznacza, że nawet po upływie okresu dwóch lat od daty zakupu, mają Państwo prawo oddać daną rzecz na gwarancję. Wyroby objęte dożywotnią gwarancją są specjalnie oznaczone w karcie produktu (zakładka dodatkowe informacje). Użyte surowce oraz technologia wykonania tych wyrobów znacząco odbiega od klasycznej oferty, stąd nasze wieczyste zapewnienie, że torby czy portfele Belveder są najwyższej jakości.

Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać niezwłocznie po odkryciu wady, mailowo lub telefonicznie. Dowodem zakupu, niezbędnym do przyjęcia reklamacji jest paragon lub faktura. Dane adresowe znajdziecie Państwo w dziale “kontakt” naszego sklepu. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy w dni pracujące: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.00.

adres e-mail: info@belveder.com.pl (w tytule maila należy wpisać “reklamacja”)
telefon kontaktowy: +48 530 653 794

W ciągu 48h od daty wysłania maila zgłoszeniowego otrzymają Państwo od nas odpowiedź odnośnie dalszych kroków. Proces reklamacyjny trwa maksymalnie do 14 dni roboczych, ale zazwyczaj całość zajmuje dużo mniej czasu. Staramy się zapewniać naszym klientom najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania, zawsze pozostawiając otwartymi na sugestie i prośby.

z zawodu rzemieślnik – kaletnik,
– Tadeusz Brzozowski