Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, utworzyliśmy listę adresów pod którymi można śledzić przesyłki kurierskie:
1. W przypadku paczki doręczanej za pośrednictwem kuriera DPD, należy przejść pod adres:
2. W przypadku przesyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera INPOST lub paczkomatów, należy przejść pod adres:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
3. W przypadku paczki doręczanej poprzez Pocztę Polską, należy przejść pod adres przewoźnika:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/
W dalszym kroku podając numer listu przewozowego, jaki otrzymali Państwo na maila od nas w dniu wysyłki (prosimy sprawdzić folder spam).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie wsparcia na każdym etapie dostawy przesyłki. W sytuacji problemu z można kontaktować się z nami mailowo, pod adresem:
info@belveder.com.pl
lub telefonicznie, pod numerem: +48 530 653 794
W godzinach od 9-17.00 (od poniedziałku do piątku).
specjalista ds. obsługi klienta
Aleksandra Kwiatkowska